Moto.net.pl - Suzuki Grand Vitara II
   Na stronie znajduje się:
   2723 zdjęc oraz 62 filmów.  


  

      Aktualności
      Galerie
      Tuning
      Cars & Girls
      Dziewczyny
      Tapety na pulpit
      Lowrider
      Car Audio
      Drift
      Zloty
      Modele
      4x4
      Video

      Katalog stron
      Strona główna
      Szukaj
      Linki
      Banery i buttony
      Dla webmasterów
      Redakcja
      Ogłoszenia Dębica






Suzuki Grand Vitara II


Wygodniejsza, bezpieczniejsza, stabilniejsza i bardziej komfortowa - to Grand Vitara 2. generacji. Na szczcie nadal niele jedzi po bezdroach.





Pierwsze wcielenie modelu znane byo jako bardzo dobrze radzcy sobie w terenie, niezawodny pojazd. Niestety, nie zachwycao urod i komfortem na asfalcie. Wprowadzona w 2005 roku Grand Vitara II skutecznie niweluje te wady.

Ostre linie s w modzie
Auto jest drugim, po Swifcie, modelem Suzuki o tak atrakcyjnych, ostrych ksztatach. Daj one wraenie agresywnoci i solidnoci pojazdu. To, co zostao po poprzedniczce, to koo zapasowe na klapie baganika, jake charakterystyczna cecha terenwek. Warto doda, e wersje 3- i 5-drzwiowe rni si nie tylko liczb drzwi i rozstawem osi. Przednie i tylne wiata wygldaj nieco inaczej, a mniejszy wariant nie posiada reduktora i blokady mechanizmu rnicowego. Paleta silnikw take nie jest identyczna.

Moc lub elastyczno
Najsabszy silnik w gamie (1.6/106 KM) zastosowano jedynie w wariancie 3-drzwiowym. Diesel natomiast (1.9 DDiS/129 KM) wystpuje w obu odmianach. Najmocniejsza "benzyna" (2.0/140 KM) montowana jest tylko w opcji 5d. 1,6-litrowy "benzyniak" to oferta dla mao wymagajcych, "wysokoprniak" dla lubicych wyprzedzanie, a silnik 2.0 dla chccych najlepiej przyspiesza. Ja polecam renaultowskiego diesla ze wzgldu na wystarczajce osigi, wysoki moment obrotowy i w miar niskie spalanie. Niestety, wszystkie jednostki nie grzesz gonoci, co odbija si na komforcie podrowania.

adnie i wygodnie
Na plus komfortu trzeba zaliczy za to kabin. Ilo miejsca jest wystarczajca, a fotele s wygodne. Cieszy take dua ilo schowkw i baganik o przyzwoitej pojemnoci (398-1386 l). Podkreli trzeba adne wzornictwo i dobre materiay wykoczeniowe - tu wida du popraw w stosunku do pierwszej generacji. W porwnaniu do niej zmienio si take podwozie. Na bardziej komfortowe.

Nie tylko na szos
Rama zostaa zastpiona konstrukcj samonon, a w tylnym zawieszeniu pojawiy si niezalenie pracujce koa. Dziki temu komfort wyranie si poprawi, a na ukach auto ju tak nie zaskakuje swoim zachowaniem. Off-roadowe moliwoci nieco si zmniejszyy, ale i tak Grand Vitara nadal zajedzie dalej ni konkurenci. Do dyspozycji mamy tu przecie reduktor i blokad mechanizmu rnicowego.

Mdry zakup si opaci
Na koniec koszty. To ogromny plus modelu. Biorc pod uwag wyposaenie ( w standardzie m.in. 4 airbagi i kurtyny oraz klimatyzacja automatyczna), cena jest naprawd atrakcyjna. Czy auto jest niezawodne to pokae czas, ale biorc pod uwag bezawaryjno poprzedniczki, powinna by czowka w klasie.



kaytek_rx4

Losowa galeria:
Najładniejsze dziewczyny
targów EICMA


© Copyright 2002 - 2011 by Moto.net.pl