Moto.net.pl - Land Rover - Range Rover
   Na stronie znajduje się:
   2723 zdjęc oraz 62 filmów.  


  

      Aktualności
      Galerie
      Tuning
      Cars & Girls
      Dziewczyny
      Tapety na pulpit
      Lowrider
      Car Audio
      Drift
      Zloty
      Modele
      4x4
      Video

      Katalog stron
      Strona główna
      Szukaj
      Linki
      Banery i buttony
      Dla webmasterów
      Redakcja
      Ogłoszenia Dębica







Land Rover - Range Rover


W 1970 roku debiutowa RR I, bdcy pierwszym SUV-em na wiecie. Trzecia generacja nadal jest krlem komfortu, luksusu i wasnoci terenowych.




Od premiery pierwszego Range'a mino ju 38 lat, jednak najnowszy model zachowuje koncepcj poprzednikw. Debiutujce w 2001 roku auto, czy wygod na szosie z dzielnoci w terenie. I cho wyroso mu wielu konkurentw, wci jest najbardziej komfortowy, najbardziej luksusowy i... najdroszy. Niestety, brytyjska ekskluzywno musi kosztowa, przez co sta na ni tylko niewielu, m.in. dwr angielski.

TRADYCJA RZECZ WITA
Stylistyk Range wyranie nawizuje do bogatej tradycji marki. Jest wielki, potny, kwadratowy i, co najwaniejsze, robi wraenie. Co tam wiksze spalanie, co tam mniejsze osigi, co tam duy haas powietrza opywajcego karoseri, brytyjski styl jest niepowtarzalny! S jego zwolennicy, s te tacy, ktrzy wol bardziej opywowe ksztaty.

WNTRZE IDEALNE
Wydajc na Range'a krocie i ogldajc jego sylwetk, spodziewamy si perfekcyjnego wntrza. I nie mylimy si. Kabina jest ogromna, co przekada si na niesamowit przestronno i wielki, bo 535-litrowy, baganik. Kady, nawet najwikszy koszykarz, bdzie mia tu swobod ruchw, co potguj dodatkowo prawie pionowe szyby. Wraz z pozycj niczym w autobusie, zapewniaj wietn widoczno we wszystkich kierunkach. A co do jakoci wykonania... nic doda, nic uj. Materiay pochodz z najwyszej pki, monta jest perfekcyjny, a obsuga zaskakujco prosta. Jest te seryjna automatyczna "klima", fotele pokryte skr i takie tam bajery. Po prostu luksus w kadym calu. I to w prawdziwie angielskim calu, bo wntrze Range'a ma ksztaty nawizujce do tradycji marki.

TDV8 WYGRYWA
Pierwsze wcielenie auta miao benzynowy silnik V8. Technika mocno si rozwina i w 2007 roku do jednostek napdowych doczy turbodiesel V8. 272 KM i 640 Nm rozpdzaj ponad 2,7 t "kwadratu" do 100 km/h w 9 sekund! Niesamowicie ma warto prezentuje take zuycie paliwa - "tylko" 13 l/100 km! Silnik pracuje poza tym z icie krlewsk harmoni. Wspaniay motor! Tylko la i... i tutaj chciabym si zatrzyma na owym "wlewaniu". We wlewie paliwa ukryto system rozpoznajcy wkadane pistolety benzynowe z dieslowskimi (te pierwsze s ciesze). Poza jednostk TdV8, w palecie znajduj si benzynowe silniki 4.4/306 KM i 4.2/400 KM.

KOMFORT PRZEDE WSZYSTKIM
Niezalene zawieszenie k jest standardowo wyposaone w pneumatyk. Dziki temu Range okazuje si niesamowicie komfortowy, a wszelkie nierwnoci pokonuje bez adnych kopotw. Kopoty mog si natomiast zacz, gdy zbyt mocno wejdziemy w zakrt. Nadwozie mocno wychyla si, a w opanowaniu sytuacji przeszkadza ukad kierowniczy nastawiony bardziej na komfort. Nad naszym bezpieczestwem czuwa jednak szereg elektronicznych "pomocnikw".

OFF-ROAD TO JEGO OJCZYZNA
Z myl o jedzie na bezdroach powsta pierwszy Land Rover, z myl o jedzie w terenie i na szosie powsta pierwszy Range Rover, z myl o zachowaniu tradycji powsta trzeci RR... Mocny silnik, napd wszystkich k, zastosowanie blokad "dyfrw" - to sprawdzao si dawniej i sprawdza si rwnie teraz. Dochodzi do tego ukad Terrain Response. Pokrtem na tunelu rodkowym wybieramy jeden z piciu typw nawierzchni i... gaz do dechy! Elektronika zajmie si reszt, a my moemy bezproblemowo pokonywa kolejne kilometry bezdroy. "Zabawie w bocie" przeszkadza jednak fakt, e jedzimy autem wartym p miliona zotych...

TO CACKO KOSZTUJE!

Range Rover ma w standardzie wszystko, co trzeba, wcznie z niepowtarzalnym brytyjskim charakterem. A e kae za to sono paci? No c, przecie uywany jest przez najwikszych dostojnikw. I to nierzadko w wersji opancerzonej z 200-kilogramowymi drzwiami i szybami o gruboci 38 mm!



kaytek_rx4

Losowa galeria:
Dziewczyny


© Copyright 2002 - 2011 by Moto.net.pl